Kylskåpet del 2

Man upphör aldrig att förundras i den här världen, och det kanske är tur. Igår vad jag runt i stan och letade nytt kylskåp och kom in på en stor kedjas butik och letade efter vitvarusektionen. Vitvarusektionen bestod av två stora skärmar där man snällt nog kunde få titta på sitt tilltänkta kylskåp via nätet. Ehm.... Nu ska jag och storebror åka till denna kedjas butik utanför stan och jag kollade snabbt in för att se om de hade det i lager, i mitt positiva sinnelag så trodde jag ju att jag skulle bli med kylskåp idag. Nog för att jag älskar att shoppa på internet och göra en massa research innan om var det är billigast, bäst fraktvillkor o.s.v. så vill jag gärna se sakerna först och ofta om du köper ett kylskåp så beror det på att det innan gått sönder och att man måste byta- fort. Men nej, då ska man beställa kylskåpet via nätet, för inte har de det på lager i butiken, det är helt fantastiskt...inte. När jag gör ett sånt inköp vill jag se varan, se om den passar för mina behov men kanske framför allt få hem den idag. Det här betyder också inget surdegsbak i helgen. Och jag som fått hem mjöl och salt. Ska lägga ut bild på påsen sen.

Kommentarer

Populära inlägg