God jul!!!

God jul till alla mina läsare, hoppas att er jul blir sådär härligt magisk och fylld av en massa godsaker. Själv har jag fått boken Pärlans konfektyr:kolor, jazz och bakverki julklapp så nästa år blir det att gotta ner sig i kolor och en massa härliga klassiska kakor. Hoppas att ni får lika inspirerande klappar!



Det är dock inte de enda ätbara presenterna jag fått. Från extrajobbet fick jag tre flaskor vin och chansen att välja de ostar jag ville. Oh happy day, som att släppa in ett barn i godisaffären obevakad. Behärskade mig dock och höll mig till mina favoriter, comté, en liten bit Brillat, en Valencay (som jag aldrig testat) och en brie de Meaux. Nam nam, brillaten slank ner redan igår.

Och från ordinarie jobbet fick vi ett set för skaldjur, perfekt nu när vi åt hummer till jullunch och sen ett presentkort där vi får välja valfri gåva. Hushållsvågen med tillhörande skål ligger riktigt bra till! Bild kommer sen för nu drar jag och firar jul!!!

Kommentarer

  1. Hej Alexandra!

    Så fin du är, vilken vacker klänning!

    Önskar dig en fortsatt härlig julhelg.

    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Jag undrar om jag inte köpt klänningen hos dig :)

      Detsamma, hoppas att ni har en riktigt härlig jul med lilla barnbarnet.

      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg