Svenska sushiköket i Midsommarkransen

Jag har skrivit om Svenska sushiköket här i Midsommarkransen förut. De har också en nöjd kundgaranti, vilket betyder att du som kund altid ska var 100%- igt nöjd. Jag har alltid varit 100%-igt nöjd och tycker alltid att sushin är perfekt och så gillar jag att de gör den á minute. Sen har de goda wokrätter (den gröna curryn är jättegod) och jag har aldrig haft anledning att klaga- tills igår. Som jag skrev i det tidigare inlägget så äter jag inte tigerräkor p.g.a. miljömässiga och etiska skäl så brukar alltid välja bort det till förmån för krabba. Men igår så var jag lite stressad, var och hämtade sushin, sprang och handlade, kom hem, skulle äta och såg bara en krabba- och en räka!!! Så skrev och sa till (det är omöjligt att komma fram på telefon) och idag fick jag svar- får två medium sushi helt utan kostnad.

Med det vill jag säga att man inte bara ska gnälla för att få gratissaker men jag tycker att det är positivt att det finns företag som är måna om sina kunder och som gör allt för att de ska vara nöjda. Ett väldigt stort plus utöver den goda maten!!! Och för den som undrar, ja, det är värt omvägen!!!

Kommentarer

Populära inlägg